Did not deliver my items nor deliver a refund as promised . Customer service is not helpful and site is shady . I was told after 3 hours of payment that the team that delivers said goods is not available. That was September 3rd it is now sep 11
Response from the MMOEXP CEO: We sincerely apologize for the delay in processing your refund and for the frustration this situation has caused. We understand how disappointing it is to wait so long after being told that a refund would be issued. We would like to review the refund status personally and make sure your case is properly followed up. Please contact us at [email protected] with your order number and any relevant correspondence so we can investigate and provide you with an update as soon as possible. Sincerely, MMOEXP CEO